Da velike stvari stižu u “Far Cry” serijal dalo je naslutiti postavljanje novog šefa serijala prošle godine. Dru Holms zaslužan je za priču sjajnog BioShock Infinitea, sada vodi “Far Cry”, a kako javlja “Insider Gaming”, zaista se spremaju prilične promjene u inače ustaljenoj formuli.
Znamo od ranije kako se razvoj “Far Cryja” prebacio na Snowdrop pokretač, a “Far Cry” su odnedavno dvije igre. Projekt Maverick je survival extraction igra, a Blackbird je novi klasični “Far Cry”.
Blackbird umjesto opskurnog diktatora donosi kult. U centru priče je porodicaa glavnog lika, koja je oteta, a ovaj ima 24 sata da ih spasi. Vrijeme u igri protiče u realnom vremenu i protok vremena se u bilo kojem trenutku može vidjeti na satu lika u igri.
Što se tiče samog igranja, oba nova “Far Cryja” doživjeće promjenu u kretanju, od taktičkog sprintanja preko preskakanja prepreka i uklizavanja. I tu ne staje s promjenama, developeri rade odmak od standardne formule, što bi moglo značiti i konačan odmak od tornjeva i klasičnog ubisoftofskog spamanja ikonama.
Za razliku od prošlih “Far Cry” naslova, prenosi “Insider Gaming” iz izvora unutar studija u Montrealu, Ubisoft po prvi put u dugo godina ne uslovljava ganjanje trendova i developeri imaju najslobodnije ruke nego što su ikad imali. Koliko slobodne? Saznaćemo u 2026. godini, prenosi “FFA“.